onsdag 28 september 2011

It will rain

Nu kommer det både bra och dårliga nyheter här!
Vi ska börja med dem bra!
Det är bara 49 dagar kvar till breaking dawn kommer ut och bruno mars ska göra soundtracken it will rain till den! Det är ju bra <3

Det dårliga är att jag tyvär inte kommer skriva på denna blogg framöver...
Jag letar efter tid och jag hittade ingen tid till denna blogg.
Däremot kommer jag att starta en ny blogg om mej och den kommer att vara mer seriös än den här..
Men om någon ör intresserad av att blogga här så är det bara att komentera! ;)
Jag kommer såklart att rapotera om det blir så att jag fixar en ny blogg! Och såklart kommer den bloggen att handla om twilight och om mej! Så då får ni vete mycket mer om mej! :) <3 Det var nog allt!
Älskar er! Ta hand om er medans jag blir borta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar