måndag 13 februari 2012

Länge sen

Ni kan inte ana hur ledsen jag är! SHIT! Förlåt mej! 
Men nu är jag redo! Jag vet vad jag ska göra. Det är så här att jag har haft över 300 besökare och när jag tittar på alla gammla fina komentarerna så får jag skuld känslor.... Men nu vet jag vad jag ska göra!
Om det är någon, någon alls som skulle vilja ta över bloggen så meila till mej på: twilightlovenalle@hotmail.com
Och sen så vill jag be om förlåtelse och att jag inte har slutat att älska twilight, men jag är fortfarande ett STORT twilight FAN!!!!
Men om du vil ha bloggen så MÅSTE du skriva om twilight på den!! OBS!! Du måste verkligen. Annars har jag inga krav. :')) Ni ska veta att det här är svårt för mej, det är som att ge bort en bit av sej själv.
Men jag lita på er, och om du vill ha bloggen så får du inloggnignen, och e-post adressen till bloggen. Sedan så kan du själv få fixa header, och hela designen själv. 

Jag lägger ner bloggen för att jag känner, att det finns tusen twilight bloggare därute och jag är inte en av dom.
Så därför hoppas jag att ni vill vara en av dom istället :)) <3
Men om ni vill fortsätta att läsa av mej så finns jag alltid här: http://fotoamour.blogg.se
Nu ska jag bara fixa så att det blir enkelt att ta över bloggen :)) Ha det bra blogg läsare loch ta hand om er! :)) Glöm inte att jag älskar er alla! :)) Hejdå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar